RE: Flip Kowlier op Reggae Geel!?
21/07/2010 21:17:27
Misschien is het idd wel een kwestie van smaak..
Niet m'n ding in ieder geval, maar inderdaad wel te negeren.
Wellicht moet ik wat minder begaan zijn met wat al dan niet gepresenteerd zou kunnen worden op een festival waar ik al jaren van geniet. Langs de andere kant bedoel ik het ook weer niet helemaal bekrompen. Ik zie iets heel waardevol in een festival waar men om bepaalde dingen geeft. Nuja, ik ga niet concluderen dat dit niet het geval is omdat kowklier komt, nog niet. Overigens is de ik geef geen fuck-attitude die hij uitstraalt niet bevorderend voor wat ik zie als een context waarin een open geest centraal staat. 't is maar net wat je erin herkent, en das persoonlijk.
22/07/2010 11:58:47
als ge lang genoeg in uw tent blijft liggen dan zal je der geen last van hebben...

14u15 staat hij on stage, ik zal er zijn
24/07/2010 16:04:53
Als 't je niet aanstaat dan bol je het toch gewoon terug af naar de camping ofzo ze, maar toch wel zeker eens gaan kijken.
25/07/2010 20:36:58
Ik vind toch dat wanneer mensen met de zaak begaan zijn, en zien dat iets een mogelijks bedenkelijke richting opgaat, niet altijd hun smoelwerk moeten houden. Laten begaan is zowat het tamste meest onderdrukbare antwoord dat ik ken. Dus ik zal niet gaan zien, en ik zal het me nog altijd aantrekken dat Flip Kowlier op reggae geel staat. Ik neem overigens de vrijheid om dat gevoel te compenseren met al het goede dat ons te wachten staat op het podium ,in de tent en in het bos. Geen haat, maar pure liefde jongens..
Pz