Forum

RE: Beenie Man "vriendelijker" dan Snoop Dogg 23/06/2010 18:02:28
Original tuff gong
Ondertussen werden ook enkele van de zinnigere reacties onder het artikel op de website van de Standaard (http://www.standaard.be/meningen/forum/index.aspx?pagename=detail&forumid=1748993) al verwijderd.
Begin your day by chasing All evil thoughts away
Begin your day by leaving Bad decisions in yesterday (Midnite)

RE: Beenie Man "vriendelijker" dan Snoop Dogg 23/06/2010 18:13:18
New memba
En waar is de stem van de man waar het allemaal om draait? Zo moeilijk moet het niet zijn voor de pers om Beenie Man zelf even aan de lijn te krijgen...

RE: Beenie Man "vriendelijker" dan Snoop Dogg 23/06/2010 18:22:00
3 star frontline soldier
Geen enkele reactie van de organizatie tot nog toe (buiten Natasha's korte interventie). Daaruit concludeer ik: wat voor nut heeft het om een vzw op te richten als je dat vehikel dan niet kan gebruiken om als 1 stem te spreken naar
de buitenwereld toe? Waarom werd er bvb. gisteren geen buitengewone vergadering samengeroepen voor vandaag om een strategie te bespreken? Ik neem dus aan dat jullie
ook dit zomaar willen laten overwaaien? Mij goed, ik had niet anders verwacht.

Jef.

Jef,

jouw reacties zijn alles behalve "motiverend" om wél iets te ondernemen. Zoals je vast wel begrijpt hebben wij allemaal een leven buiten Reggae.be, zijn we met heel veel bezig binnen de vzw zelf en kunnen we niet zomaar "een spoedvergadering" bij elkaar roepen. Dit is niet onze job, wij doen dit vrijwillig, hebben allemaal plannen, anderen zijn op vakantie en we wonen bovendien ook allemaal redelijk ver uit elkaar. Voor je vooroordelen uit en zegt dat je toch niets verwacht van onze "vzw die niets doet en geen standpunt inneemt" moet je even nadenken en beseffen dat wij discussies over dit soort onderwerp niet op een forum houden. De beslissing of we wel of niet een pressrelease uitsturen wordt "achter de schermen" genomen, zoals je vast wel begrijpt.

Gelieve dus niet te doen alsof "het ons niets kan schelen". Het is niet gemakkelijk om in deze zaak een sterk standpunt in te nemen, we willen ook niet als homohaters afgeschilderd worden é, want dat zijn we niet. Om je gerust te stellen: er wordt al sinds gisterenavond over rondgebeld, gediscussieerd en gemaild. Het is dus niet zo dat het thema zomaar aan ons voorbijwaait...

Bless
Natacha
Forward Ever, Backward Never!

RE: Beenie Man "vriendelijker" dan Snoop Dogg 23/06/2010 20:18:33
New memba
dag Natasha, Irie nation en ik hebben duidelijk onze hulp aangeboden? Geen interesse? Wat meetings of "bijeenkomen" betreft: skype? Ik vond je vanaf het
begin nogal afstandelijk reageren op onze bijdragen, terwijl we het volgens mij
wel goed menen met de scene. Anyway, ik hoor of zie het wel. Ciao.

RE: Beenie Man "vriendelijker" dan Snoop Dogg 23/06/2010 22:21:25
3 star frontline soldier
Voilà, onze reactie vind je op de site.
(Afstandelijk overkomen over dit thema is nooit de bedoeling geweest, ben er al twee dagen mee bezig .)
Forward Ever, Backward Never!

Copyright © 2005 - 2009 Reggae.be. All rights reserved.