hetgeen ik zo vreemd vind is dat de organisatie van reggae geel de festivalgangers over de ring in geel stuurt, indien je via meerhout komt heb je heel de meerhoutsesteenweg/heikant om in file te staan en dan belast je de R14 (ring rond geel) niet. Bovendien zou de organisatie brandgangen op de autocamping kunnen aanbrengen dmv kalk zodat de nadars en rood/wit linten niet kunnen verplaatst worden naar believen van de festivalgangers.
Mocht de camping 2 uurtjes vroeger open gaan dan loop je ook minder het risico dat er al 1000 man staat te wachten bij de opening, meer tijd om mensen te laten betalen etc etc
Community > Forum > reggae dancehall board > reggae dancehall talks > reggae geel - gewijzigd campingreglement
Forum
RE: reggae geel - gewijzigd campingreglement
03/07/2010 09:44:30
09/07/2010 20:40:09
van 500meter wandelen me u bagage gade ni dood he...
10/07/2010 22:34:03
't is toch altijd een groot gemak als ge zondag uw spulle met den auto kunt gaan halen .. ik hoop da ze da nog gaan toelaten
denk da ge anders werchter-toestanden krijgt waar mensen alles achterlaten wat ze ni willen dragen
denk da ge anders werchter-toestanden krijgt waar mensen alles achterlaten wat ze ni willen dragen
17/07/2010 21:36:26
Ik vind het ook wel een erg spijtige zaak dat je niet meer met je wagen kan gaan camperen. Het brengt zo veel voordelen met zich mee. Vorig jaar ging ik normaal voor de eerste keer richting Geel gaan, maar omdat ik geen verlof kreeg bij m'n vakantiejob moest ik het hele gedoe natuurlijk missen.
Eerder dit jaar hadden we dus een volledige camionet omgebouwd tot een beetje mobilhome, met in ons achterhoofd dat we daarmee richting Geel konden vertrekken. Niet dus, maar dat zal het festival zeker niet gaan bederven voor mij. Volgens mij verdoe je toch het meeste van de tijd op de festivalweide en hoe leuk de camping ook moge zijn, er gaat niets boven de sfeer op het festival zelf. Je moet dom zijn om heel de dag zitten weg te zinken in je strandstoel.
Verder vernam ik dat de files helemaal niet erg waren. Het was zelfs leuk, het is file. Dit wil niet zeggen dat je heel de tijd in je auto moet blijven zitten, die gaat heus nergens naartoe.
Anyway! De line up ziet er veelbelovend uit en ik kan niet wachten tot m'n tent er staat en we ons richting de reggaevibes kunnen begeven!
Eerder dit jaar hadden we dus een volledige camionet omgebouwd tot een beetje mobilhome, met in ons achterhoofd dat we daarmee richting Geel konden vertrekken. Niet dus, maar dat zal het festival zeker niet gaan bederven voor mij. Volgens mij verdoe je toch het meeste van de tijd op de festivalweide en hoe leuk de camping ook moge zijn, er gaat niets boven de sfeer op het festival zelf. Je moet dom zijn om heel de dag zitten weg te zinken in je strandstoel.
Verder vernam ik dat de files helemaal niet erg waren. Het was zelfs leuk, het is file. Dit wil niet zeggen dat je heel de tijd in je auto moet blijven zitten, die gaat heus nergens naartoe.
Anyway! De line up ziet er veelbelovend uit en ik kan niet wachten tot m'n tent er staat en we ons richting de reggaevibes kunnen begeven!
18/07/2010 09:28:05
Ik zal er voor de eerste keer in 14 jaar niet bij kunnen zijn... Ik ging de eerste keer in 1997, en heb sindsdien geen enkele editie gemist. Hopelijk volgend jaar terug op post. Dat eerste jaar heb ik trouwens via een affiche in de dancehalltent het postadres van de Rastafari University of Zion te pakken gekregen, een prachtig initiatief van Ras Feel, een vriendschap die trouwens duurt tot vandaag. Raspect!
24/07/2010 23:26:27
Hallo,
Bij mij is het 14 jaar geleden da ik nog is op reggae geel geraakte door omstandigheden en kindjes.
Maar dit jaar ga het er nog is van komen!
Ik vind het wel jammer om te horen dat de autokamping er niet meer is en dat er geen gasflessen of bbq meer bij de tent mogen.
Heeft er iemand een idee hoe het dan zit met de bbq of cooking area en douches op de camping. Want na al die jaren heb ik echt geen idee wat ik hiervan moet verwachten. Is er op de cooking area stroom of een kookvuur waarop je eventueel een koffieke of een kleine maaltijd zelf op kan klaarmaken?
Het is maar om te weten wat ik allemaal moet meesleuren.
Want ik vind het toch altijd plezant om zelf mijn potje te kunnen koken en niet steeds alles van eten ter plaatse moet aankopen. Kwestie van toch een beetje te besparen.
Grtz
ThaDubDogg
Bij mij is het 14 jaar geleden da ik nog is op reggae geel geraakte door omstandigheden en kindjes.
Maar dit jaar ga het er nog is van komen!
Ik vind het wel jammer om te horen dat de autokamping er niet meer is en dat er geen gasflessen of bbq meer bij de tent mogen.
Heeft er iemand een idee hoe het dan zit met de bbq of cooking area en douches op de camping. Want na al die jaren heb ik echt geen idee wat ik hiervan moet verwachten. Is er op de cooking area stroom of een kookvuur waarop je eventueel een koffieke of een kleine maaltijd zelf op kan klaarmaken?
Het is maar om te weten wat ik allemaal moet meesleuren.
Want ik vind het toch altijd plezant om zelf mijn potje te kunnen koken en niet steeds alles van eten ter plaatse moet aankopen. Kwestie van toch een beetje te besparen.
Grtz
ThaDubDogg
25/07/2010 00:50:48
Die cooking area was de voorgaande jaren een 'safety spot' vooraan de camping om uw eigen BBQ te zetten. Voor zover ik weet waren daar geen verdere voorzieningen aanwezig. Douches vind je normaal gezien op de camping tegenover de One-Love tent.
25/07/2010 10:46:28
Merciekes Zion voor de snelle reactie.
Nu weet ik in elk geval dat ik er niet te veel van moet verwachten.
Mijn literke koffie smorgens zal ik dan maar al vergeten.
Tzullen dafalgannekes worden om de kater door te spoelen.
25/07/2010 11:52:29
Merciekes Zion voor de snelle reactie.
alee alee dubdog, zo snel niet opgeven, hier is de oplossing : http://whatscookingamerica.net/Beverage/MokaPot2.jpg uiteraard hebt ge dan nog een gasvuurke nodig
25/07/2010 12:11:47
Das net het probleem. Op regelement van camping sta dat er ook geen gasflessen op de camping zijn toegelaten. 
Maar ja, ik zal er wel doorgeraken. Een goe reggae vibe'ke doet wonderen he.
Ben al content da ik er na al die jaren nog is geraak.
Maar ja, ik zal er wel doorgeraken. Een goe reggae vibe'ke doet wonderen he.