Forum

RE: Reggae geel: onofficiel/officeuze verzoeklijst 20/04/2010 09:00:15
New memba
Ik zou eigenlijk graag eindelijk wa reggaeton hebben in Geel dit jaar !
Daddy Yankee zou wel sfeer zijn, Wisin Y yandel,John Erick,...

With all due respect maar spaart centjes en spreid je vleugels twee weken later nog ééns uit in Hoogstraten. Reggaeton galore !

Met alle respect... centjes uitspare?
Ik kom al jare naar Geel, dan kan ik toch nog wense dat ze eens ne reggaeton groep late kome id dancehall ? dnno what's wrong with that

RE: Reggae geel: onofficiel/officeuze verzoeklijst 21/04/2010 12:04:06
New memba
Het gaat hem over de coherentie van de zaak, het gebeuren. Met reeds 4 podia en nuff (jamaican) styleez (dub, roots, conscious, dancehall en sinds verleden jaar zelfs ska (bootshakin' & elbowdroppin' jawel), zeg maar de hele waaier) lijkt er mij niet direct nog een plaatsje weggelegd voor reggaeton. Niet getreurd, als liefhebber kan je terecht op de Antilliaanse feesten, staat niet te boek als een goedkoop festival waar reggaeton, soca en de betere zouk een natuurlijkere habitat bewonen als in geel.
(lees: voor mij liever geen lispelende hispanjool met schreeuwende synthesizers en bombagebral op geel)
Sta mij toe om voor de rest ter harte te hopen dat uw andere wensen vermogen uit te komen

RE: Reggae geel: onofficiel/officeuze verzoeklijst 08/05/2010 03:05:12
New memba
Hopelijk dit jaar, in tegenstellig tot vorig jaar, op zaterdagavond een soundsystem die het WEL kan waarmaken om de bounce-tent te sluiten. Een sound dus die nog wel weet wat ze moeten draaien, als de hype-tunes allemaal al zijn gedraaid.
Tenzij voor de 2de maal in de geschiedenis van reggae geel het voltallige publiek in de tent opnieuw te moe is om het vol te houden tot op het einde (definitely the price for the lamest excuse for 2009!!!)

RE: Reggae geel: onofficiel/officeuze verzoeklijst 12/05/2010 09:52:19
New memba
JUNIOR BYLES!!!

Hij komt naar frankrijk einde juli, dus waarom niet even langskomen op reggae-geel ! ! !

http://www.garancereggaefestival.com/artiste/junior-byles
"Know Thyself"

RE: Reggae geel: onofficiel/officeuze verzoeklijst 12/05/2010 12:45:34
Original tuff gong
JUNIOR BYLES!!!

Hij komt naar frankrijk einde juli, dus waarom niet even langskomen op reggae-geel ! ! !

http://www.garancereggaefestival.com/artiste/junior-byles

Met alle respect voor wat de mens in het verleden uitgebracht heeft, maar echt goed bij stem is hij toch niet meer (getuige daarvan zijn optreden op Rebel Salute enkele jaren geleden).
Begin your day by chasing All evil thoughts away
Begin your day by leaving Bad decisions in yesterday (Midnite)

RE: Reggae geel: onofficiel/officeuze verzoeklijst 12/05/2010 17:10:05
4 star general
iemand de affiche van Summerjam al gecheckt? SHABBA ! Zou die voor Geel geen maandje wille blijve plakke?

Copyright © 2005 - 2009 Reggae.be. All rights reserved.