RE: Buju gepakt met 5KG Coke
29/01/2010 03:27:27
29/01/2010 07:38:20
Well, that's just the thing... Babylon isn't really hunting Rastas here right...

Ites,
Rebel
29/01/2010 12:37:57
Well, that's just the thing... Babylon isn't really hunting Rastas here right... 
Ites,
Rebel
yes they are! its a conspiracy, also the chemtrails and the mexican flu, its all cause of rasta! and haiti was also done by the USA and they were aiming for jamaica but it didn't succeed and we all know what happened! *puts on his aluminum foil hat*
01/02/2010 01:21:56
Ben er eigenlijk van gechoqueerd dat er niet meer negatieve reacties op mijn post zijn gekomen. Blijkbaar heeft het internet de wereld toch een pak kleiner gemaakt (dan 15 jaar geleden) en de rede van de gemiddelde forum-user overstijgt hier toch het wereldlijk gemiddelde; waarvoor dank.
Buiten het feit dat er wel een gezonde dosis muziek uit di island komt zijn er gewoon een heleboel dingen die gewoon niet kunnen. Ik ben ervan overtuigd dat de hele zeik gully/gaza, baldhead/rasta, gewoon geen bal meer met muziek te maken heeft . Enkel een cover-up voor coke and crack. En dat is al sinds eind jaren 80/begin jaren 90 zo.Waarschijnlijk zelfs nog vroeger (en dan vel ik gewoon geen oordeel op de muziek op zich). En dat spreidde zich uit naar alle gelederen van de JA samenleving en dus ook de muziekindustrie: studio's, sound systems, dj's, ...
(Down inna the ghetto where di poor n'ave a thing, and di politicians is di gun dem a bring.
And di crack and di coke dem a support di killing, me check it out di whole a dem a di same thing)
Dus zolang als die idioten elkaar blijven uitmoorden omdat toevallig iemand gepist heeft op een stuk van hun turf, zolang zal de inner city oorlog duren in al die steden.
En de wereld is zo groot! Er zijn zeker nog stukken waar niemand op gezeken heeft!
17/02/2010 12:56:08
Ben er eigenlijk van gechoqueerd dat er niet meer negatieve reacties op mijn post zijn gekomen. Blijkbaar heeft het internet de wereld toch een pak kleiner gemaakt (dan 15 jaar geleden) en de rede van de gemiddelde forum-user overstijgt hier toch het wereldlijk gemiddelde; waarvoor dank.
Buiten het feit dat er wel een gezonde dosis muziek uit di island komt zijn er gewoon een heleboel dingen die gewoon niet kunnen. Ik ben ervan overtuigd dat de hele zeik gully/gaza, baldhead/rasta, gewoon geen bal meer met muziek te maken heeft . Enkel een cover-up voor coke and crack. En dat is al sinds eind jaren 80/begin jaren 90 zo.Waarschijnlijk zelfs nog vroeger (en dan vel ik gewoon geen oordeel op de muziek op zich). En dat spreidde zich uit naar alle gelederen van de JA samenleving en dus ook de muziekindustrie: studio's, sound systems, dj's, ...
(Down inna the ghetto where di poor n'ave a thing, and di politicians is di gun dem a bring.
And di crack and di coke dem a support di killing, me check it out di whole a dem a di same thing)
Dus zolang als die idioten elkaar blijven uitmoorden omdat toevallig iemand gepist heeft op een stuk van hun turf, zolang zal de inner city oorlog duren in al die steden.
En de wereld is zo groot! Er zijn zeker nog stukken waar niemand op gezeken heeft!
Natuurlijk gebeuren er in JA een heleboel verkeerde dingen, da's al efkes bezig ze (pakweg 500 jaar). Maar ik kan je vertellen dat je beeld zwaar is scheefgetrokken en heb dan ook de indruk dat je er nooit geweest bent. Trek daar eens rond, meet the people, wordt ontvangen zoals je nooit ergens bent ontvangen, en leave the black-white thinking alone, zou ik zo zeggen.
25/02/2010 12:40:01
FROM THE NEWS :
"......The court date for deejay Buju Banton, who's in prison awaiting trial on drug and conspiracy charges, has been pushed back to April. It was anticipated that the trial would have started in March.
.......
The postponement of the start of the trial means Banton will have to spend another month in jail, as he opted to waive his right to a bail hearing. If Banton made bail he would immediately be re-arrested by US immigration authorities who have revoked a travel waiver he used during his extensive US tour last year to promote his album, Rasta Got Soul, which was nominated for a Grammy Award...."
http://www.jamaicaobserver.com/entertainment/BUJU-APRIL_7403983
25/02/2010 14:05:18
Eigenlijk zijn het allemaal cokeheads van begin tot einde en dan maar JAH oproepen als het hun uitkomt. Wordt eens wakker! Eigenlijk zijn al die Jamaicanen, de meesten toch, blazers eerste klas.First class labrish! Veel blabla, weinig commitment.
A wa do you Ini? Dis ya dis me friends and family!? Jus cool yuh foot an mind wa ya seh!
11/04/2010 12:43:41
zijn proces wordt nog maar eens uitgesteld normaal wast 19 april nu zalt al in juni zijn...
21/09/2010 13:05:11
14/02/2011 04:11:53
Last nite, Buju won the Grammy Award for his album "Before the Dawn".
No much time to celebrate though...
This 14th February, Buju's going back in front of court for his re-trial...
Let's keep good hope truth will come to light.